اصفهان آهن ۱
آهن ملل
مرکز آهن
ایرانسیل
ایرانسیل موبایل
کد خبر: ۱۵۱۵۳۳
دکتر مسعود سلطانی‌فر:

خصوصی‌سازی استقلال و پرسپولیس در زمان معین اجرایی می‌شود

خصوصی‌سازی استقلال و پرسپولیس در زمان معین اجرایی می‌شود
وزیر ورزش و جوانان گفت: بر اساس برنامه هایی که از قبل وجود داشته مطالعات خصوصی سازی باشگاه های استقلال و پرسپولیس در دست انجام است و این کار در زمان معین اجرایی می شود.
۱۰:۰۰ - ۱۴ ارديبهشت ۱۳۹۷
وانانیوز|

دکتر مسعود سلطانی فر، وزیر ورزش و جوانان امروز در جمع خبرنگاران در گناوه اظهار کرد: استان بوشهر از لحاظ سخت افزاری و توسعه فضاهای ورزشی وضعیت خوبی دارد و در سال های اخیر به ویژه در دولت یازدهم در ایجاد زمین های ورزشی روستایی کارنامه خیلی خوبی داشته است.  این استان در زمینه سخت افزاری به تعادل و توازن رسیده و لازم است که در زمینه نرم افزاری به ویژه استعدادیابی در رشته های مختلف از جمله ورزش های آبی متمرکز شود.

وزیر ورزش و جوانان در ادامه افزود: اکنون وقت آن رسیده که استان بوشهر به عنوان قطب ورزش های آبی تلقی و در این زمینه سرمایه گذاری و برنامه ریزی لازم انجام شود تا بتوانیم با کشف استعدادهای مختلف در بین جوانان و نوجوانان، برای استان و کشور افتخارآفرینی کنند. خوابگاه هایی که امروز در گناوه و برازجان بهره برداری شد در کشور نمونه است که هم زیبا ساخته شده و هم به خوبی مجهز شده و امکان و قابلیت خوبی برای برگزاری رویدادهای ملی و بین المللی دارد.  به مدیران استان بوشهر توصیه شد از سرمایه گذاری برای سالم سازی و توسعه ورزش همگانی استفاده شود و در بخش قهرمانی هم بهره برداری لازم صورت گیرد.

سلطانی فر گفت: بر اساس برنامه هایی که از گذشته وجود داشته مطالعات خصوصی سازی باشگاه های استقلال و پرسپولیس در دست انجام است و این کار در زمان معین اجرایی می شود. در سفر وزیر ورزش و جوانان به شهرستان گناوه خوابگاه ورزشی خلیج فارس این بندر با اعتبار 31 میلیارد ریال راه اندازی و از ورزشگاه نیمه تمام شماره 2 نیز دیدن شد. شهرستان گناوه در شمال استان بوشهر قرار دارد.

انتهای پیام/

منبع: فارس
سلام پرواز
سلام پرواز ۲
ارسال نظر
مرکز آهن
رپرتاژ تریبون
تبلیغات
جدیدترین اخبار
دیگران چه می‌خوانند؟
پرطرفدارترین